SÖNDAG!!

God morgon allihopa idag vaknar man då lite senare en vanligt, lite lustigt eftersom jag brukar kunna gå upp rätt så tifigt på helgerna ibland bara för att inte slöa bort hela dagen x )

Haha, ne men nu har jag tagit på mig lite kläder å sminkat mig med mitt nya smink, eller det var ju bara en ny fondation och rouge! men ändå är tydligen rätt känslig mot vissa grejer , märkte det i veckan när jag lånade mammas brunkräm! INTE BRA! fick typ utslag i ansiktet såg hemsk ut enligt mig !:P

Aja idag händer det inget speciellt bara softa har ju inga läxor så jag säger wohoo! Ne men ska slappa å kanske hitta på ngt med ngn eller jag vet inte vi får se vad som händer ! så bye så länge !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0