Lovely day

Idag har jag hunnit med mycket mmåste jag säga eller ja kanske lite :P Har haft nationella i svenska idag och det gick väl bra antar jag :D Fick även tillbaka prov i non å hade VG på båda proven, så nu är jag glad å stolt över mig själv det måste man ju få vara i bland x).

När jag kom hem så gick jag till Ingrid hon är simtränare och jag ska klippa hennes gräs i sommar och fick börja idag, å jag kan säga att hennes tomt är stor och jag är helt slut ;) eller inte helt men lite trött blit man när det helt plötsligt blir jätte varmt x).

När jag kom hem sen igen åkte Mamma, pappa och jag till Sultans å fika eftersom min mamma fyller 45 år idag :d Så grattis på henne, så på lördag blir det fest med mammas släkt :) Stackars mig.. För jag ska ju åka klockan 6 på morgonen på söndag för då bär det av till Tjeckien så jag kan inte uppdatera då men jag gör det när jag kommer hem :) Ska nog ta med min vanliga kamera istället för system eftersom jag vill ju inte att den ska bli stulen eller ngt!

Jaha ne nu måste jag plugga matta å franska, för i morrn blir det först nationella no sista delen, matteprov och franska prov! Och jag vill ju att det ska gå bra :). I morrn blir det Klara å jag på stan också vi ska köpa lite till Tjeckien :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0