Love is the way of life!

Nu har då måndagen gått och vi närmar oss ännu mer skolavslutningen men först så kommer ju resan till Tjeckien !:D

Haha ne men idag har det varit okej, fick tillbaka so provet fick VG+ folk säger att det är jätte bra men jag är ändå lite sur för jag vill ha MVG!Men men jag få inte gå å sura hela tiden:P Hade även matlagningsprov idag jag lagade piroger och har aldrig gjort det förrut å det gick väl sådär, men får hoppas på det bästa :D

Åkte moppe till träningen efter skolan och när man kom in i badhuset var det som ett ställe där man inte fick prata typ för alla satt så tysta :P Så jag joinade som med! Tränade till kvart över fem typ, det gick tydligen riktigt bra enlig benni , men det tyckte inte jag:P Men men han är ju tränaren så han bestämmer !
Tränade även min lillagrupp kan säga att jag är helt slut efter det även om man kanske inte sa så mkt idag :P
Skippade tränarmöt pågrund utav vissa orsaker.

Å nu är man hemma och sitter å lyssnar på underbar musik och tänker att nu har jag inga mer lektioner den här veckan för jag ska ha rep i morrn å på onsdag är det rep å på kvällen KONSERT! wohoo. Aja just det beställde en klänning igår som jag tänkte ha på baken/avslutningsfest men jag ska nog ha den på skolavslutningen å den andra jag skulle haft då på balen istället vi får se hur jag gör men jag tänker att jag lägger ut en bild på den iaf!:D


Kathryn Pleat Front Dress SEK 449, TFNC - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0