lemontree ;)

Tjenixen på er , idag har man då haft en så rätt underbar dag kan man väl säga då !
Iaf dagen börja med att ta mppen till trolldal å hämta upp  sötnosen Kajsa :D<3 sen åkte man till skoloan å hade Nationella i Matte muntligt det gick väl bra antar jag ;D
Haha sen kolla man på Södersmusikal den sög om man säger så eller Minsötnos å bästavän erika sög inte hon var bäst utav alla och matilda får man inte heller glömma som sjöng suveränt men annars vet jag inte, och jag vet fler som håller med och till och med min kusin håller med men dte är ju självklart för han gick ju på tallås förut, och tallås är alltid bättre ;)
Men iaf hade idrott på backavallen idag det gick väl sådär känner att jag skulle lutat hoppa höjdhopp vid en viss höjd för jag har så j*vla ont i ryggen just nu x ) dumma erika säger jag bara !
När man väl sluta så åkte jag å kajsa ner till doncan å tog en glass mums !:D Haha sen skjutsa jag hem henne och åkte sedan hem sen har jag inte gjort så mycket :P

Aja ne nu ska jag fortsätta att njuta utav det fina vädret mna har här och vet ni vad det är fredag i morrn och det betyder HELG!!! Haha!


Min söta pumbis som är glad för att få vara ute ;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0