I want to live forever

Nu är det då fredag och det känns som det är lördag då men det gör inget6 för då kan man bara vara glad för att man vet att man är ledig mer iaf :P

Igår hade jag det jätte roligt iaf kajsa å jag snackade hela degaen typ och hon och jag trääffades vid Ica-nära typ halv fem och hyrde bröloppsfotografen som vi sen skulle titta på när dom andra kom!
Vi blev Jag, Kajsa, Klara , Elin, Sofia f och Ida! Riktigt kul hade vi, ovh filmen var bra det tyckte iaf jag men jag gilllar ju alla filmer typ. Sedan sjöng vi singstar och det var fullt ös måste man ju säga och det är ju självklart att det lät bra eftersom man går ju då i musikklass, nu när man tänker efter är det lite sorglgt för vi slutar snart och då skiljs alla åt och det finns ju vissa man kommer förlora kontakten med helt och några lite grann och vissa kanske inte alls men jag vill försöka hålla kontakten bra med dom flesta iaf ! jag vet att jag kommer sakna massor iaf!
Man kan säga såhär alla dom här 3 åren var värda att kämpa för ;) Jag är så glad att jag valde musikklass å inte ngt annat! Så man säger det att dom som ska börja 7.an eller redan går i 7:an har ngra år att se fram emot !

Ne nu ska jag sluta babbla på om det, idag har jag då hunnit vara nere på stan och fixat pengar tills Tjeckien eftersom jag åker om 2 veckor, gud vad roligt det ska bli !
Jaha nu är man då hemma och funderar på vad man ska hitta på men det vet jag nog snart ska ni få se ! Haha , i morrn blir det att fira min kusin iaf som blir 25 år fast inte i morrn då men vi firar han ändå !:D

Kajsa å jag <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0