I natt är jag din...

...Är låten som spelas just nu i mitt rum x ) älskar att lyssna på Tomas ledin när det börjar bli sommar har så många minnen från när jag var mindre då mina föräldrar satte på den låten bla :D haha så lyssna på honom säger jag bara för det är sommar och han gör en glad !

Det blev inte bara mormor , moster,morbror å familjen utan jag stack till erika sen :) och vi tittade på Alice in wonderland hade redan sett den men jag tycker ju att den är bra så !:D Det sluta med att jag sov över där ;) vi hade det ganska roligt under kvällen vid roade oss iaf :P haha, det var riktigt rolift och mysigt älskar dig bästa vän !<3

Vakna typ vid 11 tror jag och vi fixade lite i hennes rum eller städade undan tättrae sagt å sen åkte jag hem för hon skulle plugga å gör annat med ;) haha och jag kände att det var rätt skönt att få komma hem , hade tur också för det regna precis när jag klev in i huset typ x )
Just nu så ligger jag nerbäddad i sängen och tar det lungt har så fruktansvärt ont i min stackars lilla hals och hosta har man också fått, så jag hoppas att jag inte får tillbaka febern bara för då blir jag ledsen  ...

Ne nu ska jag fortsätta att vila :D så chio!






Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar dig! <3

2010-05-23 @ 16:53:59
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0