I have the best friends !<3

Har ni någonson känt att ni verkligen har världens bästa vänner man kan ha !?

Jag känner det iaf. Några som jag har haft så länge jag kan minnas å några som kommer å går men det finns vissa som alltid är vid min sida när jag behöver dom! Jag är ganska lyckligt lottad över att jag har er, mer än vad jag förkännar ibland kan jag tänka men ni få min dag att lysa alltid.
Om jag inte hade er vet jag inte riktigt hur min värld skulle vara, jag finns ju alltid för dom så klart också så om dom är ledsna så är jag det med och tvärtom.
Så jag säger det att jag förstår inte att ni orkar med mig ibland men jag kan tänka mig att jag bara gör så att folk måste gilla mig även om jag är som jag är, jag är väl ett virus! men jag vill iaf säga tack för all dom gånger ni har funnits vid min sida när jag behövt det och dom framtida stunder som kommer!
Ni vet vilka ni är och ni kan känna er stolta för jag vet att jag är det för att ha er vid min sida!

Så jag säger det jag är lyckligt lottad, och om det är någon som försöker ge sig på mina vänner så får ni ta er an mig först för dom är mitt allt och om dom inte fanns så finns det ingen Erika Thelin!
Älskar er!


<3






Kommentarer
Postat av: Erika

Jag älskar dig!!!

2010-05-08 @ 21:58:43
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0