FREDAGSMYS!!!

Nu är det slut på veckan å det är dags för fredagsmys !

Haha
, ne men det är äntligen fredag och det har varit en rättt soft dag hade egen lektion på idrotten med Lydia :D<3 Det gick bra vi körde altimate :D Haha , problemet var att det blåste rätt mycket och då blev det lite svårt med fresbin elr hur det nu stavas, Men det gick skit bra ändå måste jag säga, kollade på film på franska och översatte ngn konstig å korkas text på engelskan å på ensemblen så fick vi köra fredagsmys bara för skojskull

Åkte ner på stan efter skolan och boka en tid för klippning och slingor i håret kände att jag behöver det :P å jag tänker inte berätta än vad jag har tänkt mig det blir en överraskning !:D

Å nu så sitter man hemma och lyssnar på fredagsmys eftersom det är fredag å det är helg ! Woohooo! Ne men snart så ska jag hjälpa min söta lilla rara syster att plugga till hennes skötarprov som är ikväll och sen ikväll så ska äntligen jag å Tamagutchi få våran vanliga fredagskväll igen ;) haha men ha en skön fredagskväll allihopa för jag vet att jag ska ha det iaf :D!


En härlig fredagsbild från förra veckan på valborg med Tamagutchi å erika <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0