Tummen upp för igår !!(y)

Ganska trött idag måste jag säga X ). Vakna vid 8 typ och man somna inte förs vid halv 3-3 haha , e kvällen var änå lyckad igår ;D Det var roligt , Och dansen gick skita bra även om jag var så himla nervös innan men när jag väl hade börjat dansa så släppte det :P
Maten var suer god den med , haha eftersom man inte kän någon förrutom mina släktingar så fick man vara med dom , eller jag var mest med Jakob :P Men jag dansade både med Andreas,victor,Madde ,mamma,pappa och mina kusiners syssling tror jag det var.

Aja kvällen blev lyckad och det var skit roligt så det var väl det bästa sm har hänt den här helgen då om man ska säga så, fast det händer ju inte så mkt annarsså jag har ju inget anna att välja på :P

Haha ne nu ska jag suta babbla och hitta på något roligt istället ;)


Gårdagens outfit :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0