Saturday

hejsan allihopa idag är det en helt underbar dag !:D Kvällen igår var helt underbar ! tack vare Tamagutchi :D
Haha filmen var jätte bra men jag hade förväntat mig mera, men jag älskar filmen ändå :D

Haha idag går nog dagen ut på att åka till Amanda och träna på dansen och sedan blir det att fira min syster som fyller 12 år idag ! Så grattis på henne (L)<3 Så vi får gäster det ska bli skoj :d senare kanske jag ska till Tamagutchi men det är inte säkert eftersom jag har massor med plugg och jag måste verkligen plugga för jag vill ju inte få IG precis ... Aja vi får se hur det blir , hoppas att jag kan gå till henne ikväll :D

Aja det var väl allt :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0