Norrköping dårå !!

Då har hela lördagen gått då :P haha , men idag så åkte familjen å jag då till Norrköping för att shoppa lite smått eller det var väl mer som vanligt vi brukar ju åka till pappas hemstad rätt ofta så ;)
Men iaf när vi åker på vägen och har kommit en bit så smäller det till och vi måste stanna för vi ror att vi har fått punka... Men nej nej det var inte dt som var problemet, fst det var inget allvarligt typ, det var nn plåt som hade typ lossnat, men vi fick bort den men fick lite hjälp utav min morbror :D
Vi kom till Norrköping iaf, haha men jag köpte ine så mkt köpte en vårjacka, vårskor och ett hårband och det kallar inte jag mycke :P
Nee men nu ska jag nog glo på tv eller ngt, alltså det jag brukar göra x)

Min snygga nya jacka och skor ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0