Musikalvecka!!!

Tjena Tjena !!

Säg jag lite snyggt då :P Haha men dagen har vait helt okej, gårdagen med och dagrna går utpå samma sak kan man säga, vi går igenom hela musikalen och så,liksom repar !

Haha man måste bara älska våran musikal och mitt fina tamburin spel jag äger ut alla när jag spelar på min tamburin x)

I morrn blir det först nationella i engelska, ska skriva uppsats det går nog bra tror jag, sen blir det repa igen då slutar väl vid 15.00 antar jag :P Det är så mina dagar ser ut , men på torsdagkväll blir det föreställning då är det upp till bevis vad vi har gjort!!

Aja det var väl allt ska titta på Buffy snart även om jag redan har sett alla avsnitt men kan inte råför det, jag älskar verkligen de där serien!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0