live your life

snart är det helg , jag längtar som bara den, fast det går ut på att plugga typ :P Haha , idag köpte jag min klsströja och byxor:P Dom är så himla snygga tar en bild och lägger ut senare ikväll.
Jaha vad har man att säga mer än att man är dum nog att överanstränger sig på idrotten så att man blir helt skakis efteråt, skulle ha lyssnat på läkarna ..:P

Ja nu sitter man på sitt rum, ska snart iväg till stallet , ska rida igen är väl en utav dom sista gångerna jag rider, för ska sluta eller slutar den 16/3, slutar inte för att jag tkr att det är tråkigt utan för att jag inte har så mkt tid för tillfället, kanske ska rida his ngn kompis ett tag i ställer , vi får se :P

Jaha nu får jag sluta babbla om onödiga saker x) haha

en väldigt fin bild på moi elr int !?X) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0