I need a hero!!

Nu har man då gjort SO-provet idag då x)Det gick bra eller det kändes helt okej om man säger så !:D
Dagen har gått rätt fort och det finns inte så mkt att berätta precis.
I morrn är det den längsa dagen på hela veckan , rätt så tråkigt faktiskt men det går nog säkrt fort !

Hoppas det iaf, vill att det ska bli helg för dels så blir det Tamagutchi å pokemon kväll på fredag tror jag oc sen på lördag blir det att gå på kjells fest och på söndag blir det väl att slappa ! Å sen börjar våra temaveckor och vi ska börja med våran musikal:D
Aja troligtvis så kommer jag att få dansa själv på lördag inför 53 personer jag kommer döö, haha vi får sehur det blir, kanske hittar ngn inhoppareför Amanda. Ja det var väl allt för dagen om man säger så nu ska jag nog njuta utav min sista timmar innan man ska sova x) och titta på film eller ngt vi får se ni känner ju mig vid det här laget :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0