HELG (BIO)

Nu är man då hemma från skolan ! Och det är äntligen helg ! Haha , har precis ätit mc-donalds vad fet jag känner mig nu :P haha ne då det tränar man bort lätt :P Ja nu sitter jag och och lyssnar på låtar mkt Beatles låtar haha , bara jag inte blir en beatles nörd x ). Ska spela gitarr senare spelar Hit the road Jack är bara barreaccord typ, men det är bra för då lär man sig ju och jag vill ju bara bli bättre på att spela gitarr :P

Efter bion blir det Tamagutchi "emma" det ska bli skoj vi ska på bio och se filmen Alice in wonderland! Det kommer bli så himla skoj för det blir det alltid när jag är med min emma :D
Just jag glämde lägga in ett inlägg i går kväll, men det gick bra att rida, red Lupin hon är så himla söt och rolig att rida, hon påminde mig om vrf jag rider och inte vill sluta helt och hållet:P

Haha ne nu får jag sluta babbla på och återgå till mitt tråkiga liv som inte alls är tråkigt om ni frågar mig och mina kompisar, för jag är den knäppe thelin eller vad dom nu kallar mig ,Hm det kanske var den blonde knäppe thelin x) haha ne det är nog bara thelin eller pokemon som tamagutchi kallar mig (L).

Hippie erika :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0