Dålig-toppen!!!

Är hemma från den långtråkiga dagen då som inte alls var så långtråkig i huvudtaget :P För vi hade hål från mentorstiden, matten och non pågrund utav att våran mentor var sjuk ! Ganska skönt faktiskt det var vad jag behövde för att den här dagen skulle bli lyckad iaf:D
Fick slippa so med för vi hade manusmöte då , haha ganska soft, jag och Lydia tänkte gå hem efter det eftersom det inte var så mycket kvar utav våran engelska lektion, men nej nej, vi fick gå dit ändå.. Fast jag slapp iaf prick det vill man inte ha :P 

Iaf fick skjuts hem för at man har en sådan snäll mamma :P eller ja fck gå till Ica-nära men det är inte så långt.
Nu sitter man då på sitt rum och lyssnar på  musik och ska försöka plugga franska till provet på fredag , fast det är inte säkert att jag ska göra det då! 

Vi får se, haha , det ända jag vet just nu är att jag är extremt sugen på cola .. dom som känner mig vet hur jag är så det är bara att lära sig , det är väl en slags drog för mig antar jag  x). Aja nu ska jag fortsätta plugga och kanske titta lite på serier :P kan ju inte babbla på om allt onödigt hela tiden ! haha men det var allt för tillfället tror jag, vi får se om det dyker upp något mer intressant senare:P

Ser ni hur trött ja ser utav att plugga x ) (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0