J'adore Paris!

                                    HEMMA!!!!                                              
Nu har man då kommit hem från underbara paris(Frankrike)! Hade det riktigt bra där nere.
Vi skrattade iaf varje dag jag säger det att om man är med familjen Thelin och Lidman så får man det roligt :D
Haha, ja man kan ju tex säga att jag kan inte ha haft det bättre, klagomål från mig och Jakob kom visst lite då och då men det var ju för att vi gick massa och att det var varmt och vi shoppade ju inte precis hela tiden ;)
Det vi gjorde var när vi var där att vi gick på Lovren museet och kollade på Mona Lisa för att mamma ville det, och gissa vem som fick klämma sig in  folkmassan och kom längst fram  precis framför Mona Lisa !? Jo det var ju såklart jag som gjorde det med min system å allt jag hade :P
Men men det var det väl värt antar jag, sen shoppade vi och jag köpte då en kavaj och en blus på Zara:D¨
Vi åkte sedan på kvällen och kollade på Eiffeltornet och det var så maffigt och det var ju då mitt förslag :D jag ville åka högst upp men ingen ville åka med mig och det var dyrt och lång kö :/ men nästa gång jag åker dit så ska jag banne mig ända upp :D
Andra dagen så var vi på Sacre coeur och kollade i kyrkan och så blev Jakob och jag avmålade, haha det var ju inget porträtt i den bemärkelsen det var deras version utav en :D
Aja sen har man typ varit över allt i paris typ känns det som man har iaf sett mycket och mer som jag inte har tagit upp :)


Självklart så tog jag bilder på allt ;) Haha och ja det är väl allt antar jag ;) idag har jag klippt mormors gräsmatta och kollat på film, och jag tycker att man ska se den filmen för det är det värt, Jag såg nämligen Natt på museet 1 å 2 även om man redan har sett den och tycker att den är gammal eller vad man nu tycker så ska man ändå se den för den är härlig och verkligen fantasifull och många härliga skådespelare är med och det vet ju jag eftersom jag glor ju på filmer 24/7 ;)








Ja här fick ni lite bilder iaf orkar inte ladda upp hur mkt som helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0