Twilight

Måste bara säga att Eclipse är den bästa filmen hitills utav "Twilight serien" det var så värt att gå på "twilightmovienight"! haha ;) Jag, erika å alice hade der roligt iaf under alla filmer ;) Det var väldigt varmt också jag höll på att dö , det var så himla varmt !!! Men jag överlevde ;)
Ja jag kom inte hem förs vid 02.00 i natt så man är skapligt trött idag ;) Men men , det är sådant man får räkna med ! Idag vet jag inte vad som händer vi får se hur det blir. Jag hoppas bara att jag får brevet idag som det står om jag kommer in på Djurvård :D




Kommentarer
Postat av: Erika

JAG VILL OCKSÅ FÅ MITT!!!!!! <3

2010-06-30 @ 11:40:02
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0