SWEDEN!

Tjena SVERIGE!!! älskar mitt hemland asså och jag älskar min stad Katrineholm är så himla skönt att vara hemma igen x )<33

jaha nu är man hemma rån en ganska så rolig vecka i Tjeckien det var roligt iaf trots att vädret inte var det bästa precis men ändå jag ångrar inte att jag föjde med iaf :P

Men nu så är det bara en vecka kvar till skolavslutningen och jag har inga lektioner den här veckan och jag ska bara göra skoj och på fredag så är det sista gången jag är på Tallås skolan för sen i höst så börjar jag på gymnasiet. Men iaf idag ska jag ta det lite lungt är skapligt trött sen gårdagen kom inte hem förs kl 9 typ har åkt buss i 2 dagar nu .. men men är hemma nu iaf. men i morrn blir det min sötnos och bästavän Erika<33 Ska bli så roligt att  få träffa folk igen och dom man har saknat så himla mycket:)

Ja resten av veckan vet jag inte exakt hur den blir men det får ni väl läsa om antar jag :P Ne nu ska jag ta och hitta på ngt så ses !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0