Lovely

Jag måste bara säga att jag hade en underbar dag i går !!

Erika å jag åkte ner till Djullö och sola å bada . Så himla skönt det var verkligen varmt och jag hade inte ens badat än så jag kände att jag måste skynda mig och ta första doppet ;)
Vi åkte sedan till coop och köpte godis och lite och dricka eller det köpte jag erika köpte munkar istället ;)

Haha, när vi kom hem till henne så tänkte vi att vi skulle se på film och när man kommer in i huset så ser man att ens pappa sitter och glor på fotboll med Sven ;) haha hela familjen är så tajta ;) Men iaf jag och erika kollade på Rember me en väldigt bra film jag älskar den men den är så himla sorglig men den är värd att se! Så får ni ngt tillfälle ngn  gång att se den så ska ni ta den ! För den är älskvärd enligt mig!
Sen kollade vi på fotboll när jag hade varit hemma och ätit, Argentina vann !Wohoo ;)

En sak som var väldigt underbar igår var att när jag skulle hem och äta så säger mamma till mig att gå upp å kolla på min kudde! Och jag tänker ju då varför ska jag kolla på min kudde liksom?! Men vet ni vad när jag kom upp på rummet så låg en present på min säng med kort och allt!
Och snacka om att jag blev förvånad, gissa vem det var från! Jo det var från min söta lilla bästavän emma ! Jag blev så himla förvånad så jag fick tårar i ögonen när jag läse kortet och öppnade det!
Det var nämligen en födelsedagspresent men nu undrar ju ni då, jag fyller ju inte år, ne jag fyllde ju i april men emma hade inte fixat ngt då och nu fick jag det ! Det roliga var är att förstod att jag skulle gilla det för att hon känner mig så väl, och det var en utav dom bästa sakerna jag hade fått! Det var 2 manga böcker och jag orkar inte förklara exakt vad dom handlar om för så måste man fråga x)

Men tack så himla mycket Emma jag älskar dig och det vet du och jag kommer alltid att vara här för digh när det gäller !<3

Sen måste jag ju även tacka min andra söta bästavän som gjorde en vanlig dag till en toppen dag med! haha såklart min söta erika som jag också älskar !;)<3

Min lovley böcker jag fick utav min emma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0