Godermorgon

godmorgon på er allihopa, idag är jag ledig wohoo !!!

men just nu så fixar jag mina naglar eller jag målar dom rosa för min klänning är det ;) Haha det är riktigt skönt att vara hemma å fixa sig :P sitter och lyssnar på hög musik i huset för det mesta sommar musik som ledin,gyllene tider mm.
Ska ner på stan senare med klara ska nämligen köpa lite grejer inför kvällen ;)så snart hon har smsat mig så drar jag till klara med mopppen å sen vidare till stan ;) Haha det ska bli så himla roligt ikväll och att få se hur alla ser ut och det bästa är ju att när sötnosen erika har slutat så kommer hon över och fixar i ordning mig ;) det ska bli skoj :)

Jaha ne nu ska jag fortsätta att måla naglarna vi får se om det blir ngt mer inlägg innan jag åker ikväll ;) men det ska iaf bli en rolig kväll det sk ajag se till ;)

min fina målning :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0