Break your heart

Har haft en super dag måste jag ju passa på att säga x). han till och med att städa mitt rum idag innan Klaris kom till mig och vi snackade ett tag det är rätt skönt att bara sitta å snacka sen åkte vi till kajsa för att hämta upp henne, och när vi åkte iväg från Kajsa sen så började det ju såklart att regna as mkt :D Yey, haha.. Ne men vi åkte hem till mig och väntade tills det hade blivit lite bättre, jag btte om också för man var ju då ganska så våt ;). Vi åkte ner på stan sedan och kollade runt lite mötte även folk jag inte hade föväntat mig att se där ;) vissa vet vad jag menar x ).

Haha just ja när vi skulle skjutsa hem Kajsa sen så var det rätt så roligt för alltid när jag skjutsar Kajsa så lyckas vi alltid sladda ngn gång under vägens gång och tror ni inte att vi lyckas idag med att ha liven i behåll ;)

påväg mot guppet eller vad det nu var vi sladde på ;)

Jag- Bara du sitter still och rakt så kommer allt att gå bra !

Kajsa- Aaah...

Och då sladdade vi , hon hörde aldrig vad jag sa att hon skulle göra innan vi nådde fram till ett gupp,eller var det nu var vi sladde på ;)

Haha, Vi äger alla på att åka och sladda med moppen ;)
ne nu ska jag ta och sova tror jag för jag vill ju att lördagen ska gå fort så jag kan åka till Frankrike ngn gång x )







Tack sötnosar för en underbar dag :D<3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åaaa vilken snygg bild har du ingen annan xD

2010-06-19 @ 20:37:01
URL: http://kajsaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0