Bäst!

Okej då har man då börjat på sista veckan i skolan och den här dagen har väl varit helt okej;) Hade HLR på morgonen sen lunch typ och sedan vett å etikett haha inför "balen" då. Sen åkte man då hem och vänta på att min sötnos erika skulle sova färdigt :P sen åkte man över till henne och var där en stund men kunde inte vara där så länge var tvungen att åka hem och passa sytern eftersom mina föräldrar åkte upp till sjukhuset med mormor :(..

Hoppas det går bra bara! Ja det är väl min dag antar jag, lite synd att det inte blev så länge med erika..:( men det var ändå roligt den stund jag var där men vi ses ju på onsdag igen x)<33

Ne nu ska jag kolla runt lite efter hörlurar som jag måste köpa innan vi åker till frankrike det är inte långt kvar nu åker den 20/6 det ska blir skoj :)

Snygg bild på bästavän å mig :D<33




Kommentarer
Postat av: Erika

I love you!

2010-06-08 @ 20:54:32
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0