Djulö

Ja jag kan säga att igårkväll lite senare på kvällen så åkte jag med kajsa ner till djulö och satt och pratade lite på en brygga, det var riktigt mysigt faktiskt men Kajsa skulle ju förstås vara taskig mot en anka !:/..

Haha men det var roligt iaf ! :D

När jag kom hem lite senare så gick jag ute på en promenad med Emma det var ett tag sen och det var skönt att vi fick prata av oss lite , plus att vi fick träffas eftersom det var en hel evighet sen vi sågs sist! Så det var tur att det gick den här gången!

ja och just nu så har jag precis hunnit städat mitt rum så det är fint tills helgen, och nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ut och gå eller om jag ska göra något annat vi får helt enkelt se vad som händer..





Kommentarer
Postat av: Kajsa

De var faktist riktigt mysigt!!Tack för sällskapet! :D<3

2010-07-08 @ 20:20:53
URL: http://kajsaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0