sommar å sol :D

ÄÄÄÄÄlllssskaaaarrr verkligen vädret x )

Vi har det himla varmt här måste jag ju säga igår åkte vi till Kovik med familjen Staaf och badade i "havet", så vi kände ju inte hur varmt det var för det fläcktade väldigt svalt hela tiden (Y). Jag hade ju inte räknat med att bränna mig , men men det gjorde jag och det får jag leva med !

haha, ne mne det var skit roligt igår jag och erika hade det roligt iaf vi äger på att typ köra någon slags vollyboll i vattnet, måste säga att jag slängde mig väldigt snyggt ! "Hehe"...

Erika å jag gick även en promenad ner till djulö i går när vi kom hem och fotade lite grann det var skojigt, å sen gick vi hem också även om vi svettades som djur och hade våra klagomål på allt ! Haha...

Gissa vad jag gjorde idag då ! Jo jag var med erika å vi bada på djulö! Wohoo för det för att jag fick bada!

Juste måste bara säga att jag kom in på djurvård,himmelstalund i Norrköping så nu är jag super glad fick reda på det i torsdags men glömde att berätta det antar jag ;) Så den 23/8 börjar jag i Norrköping !:)


 min syster å hennes kompis när dom badar !

Pappa som ligger och solar X )

Havet :D


Några foton från promenaden !:D



Kommentarer
Postat av: Erika

neej! snälla söta rara erika, ta bort den där bilden! <33

2010-07-04 @ 22:47:30
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0