suprice!

tjenixen ! Det blev ingen Kovik direkt men bad blev det! För när man väl var påväg till kovik så tog ju jag upp mobilen och såg att erika å emma hade ringt och sen så hade jag fått ett sms om att det spöregna och åska där.. :( så vi vände men vi stannade i Broby och erika å emma å deras familj stanna dom med för dom hann komma ikapp oss även om vi inte hade hunnit till kovik när dom åkte där ifrån !

Men iaf det var rätt roligt där med kanske inte det bästa stället men vi fick göra det bästa vi kunde:P ja så nu vet jag inte om vi kanske skulle åka dit i morrn igen alltså till kovik då men vi får se om jag hänger med kanske skulle göra något annat vi får se helt enkelt !

Just det igår innan jag stack till staaf och kollade på finalen så beställde jag ett linne från Nelly och en bikini från HM. Jag är så himla glad! Hehe jag gillar att köpa saker förstår ni eller få ;).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0