stranden då !

Hallå hallå ! Idag blir det en dag på stranden på Djulö med Elin andersson :D kanske spelar lite minigolf också vet inte riktigt har för mig att hon ville göra det :D

Ja och i morrn blir det troligtvis klara vet inte än för familjen kanske skulle till Kovik och jag är ganska sugen på att hänga med :( så jag vet inte hur jag ska göra .. Men det löser sig nog hoppas jag !
Förtillfället kan jag berätta att jag har blivit tokig i låten Love Generation den är så himla bra enligt min åsikt då, det är ju inte så att jag tror alla andra tycker det bara för att jag gillar den x ).

haha, jag skulle vilja ge filmförslag känner jag men jag har inga på huvudet just nu ;) så jag antar att det får vänta.. Men så fort jag vet en bra så tar jag upp den ;)



Kommentarer
Postat av: Erika

KOVIK! KOVIK! KOVIK!

för jag ska med (A) <33

2010-07-15 @ 22:14:39
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0