onsdag

idag har det då inte hänt så himla mkt var hos mormor en stund och gjorde henne sällskap :)
Det var väl helt okej, jag fika och så spelade jag kort med mormor och min syster som fuskade hela tiden x ).
 
sen så har jag mest tagit det lungt kollade precis på en jätte bra film !!! Som heter Ghosts of girlfriends past med huvudrollerna Matthew McConaughey och Jennifer Garner.
Dena var jätte bra och jag älskar den men det är ju dels för att Matthew är en utav min favortiskådespelare :DSå jag verkligen älskade den här filmen och den är så värd att se enligt mig iaf, den är rolig på sitt sett och väldigt intressant! så tummen upp på den (Y).

Det blir väl fotboll ikväll med familjen sen eller ngt skulle iaf göra ngt tillsammans, och då antar jag att det blir fotboll om jag känner pappa rätt X).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0