night and day

Jaha , nu är det ju inte längre torsdag, men jag har iaf tagit det lungt hela dagen har inte orkat ngt :P mamma å jag gick till mormor senare på kvällen för sven kom hit!

Sen senare när vi var hemma , sven var fortfarande här så frågade emma om jag ville gå ut och gå så jag sa ja :D
Vi hann kommat till sjukhusparken då vi stöttr på emelie och natalie så vi sncka med dom ett tag, sen så kom emma å emelies killar så vi drog ner till doncan med dom lite senare..

Och efter ngn timme eller så minns inte riktigt ringe pappa och sa att han skulle sova så jag var tvungen att bege mig hemmåt så emma och jag började gå hemmåt och nu sitter jag här hemma och har precis kommit hem :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0