New day

hejsaaan ! Idag har det varit en riktigt trevlig dag måste man ju få säga x )

Vakna ganska sent idag, men ändå så åkte mamma å jag ner på stan och köpte lite saker bla badbyxor till pappa för det var rea på team-sportia.
Jag köpte en kalender eller vad det nu heter tills man börjar skolan ;) så att jag håller årdning på allt sen!

ja och nu är man hemma och funderar på om jag ska se en film eller gå ut och kolla hur det går för pappa med uteburarna , för dom vi köpte förra året var inte så bra så vi bygger 2 st nu.. Eftersom våra söta kaniner inte gillar varandra, min kanin attakerade ju min syrras kanin sist dom var ute tillsammans.. Och det vill vi inte uppleva igen x )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0