nästan maraton

hallå hallå ;) idag har det varit en helt fantastisk dag med underbara erika :D Vi hade shrek maraton :D men vi såg bara 1 å 2 för vi orkade inte mer ;) haha vi är så himla knäppa ;).
Sen snacka vi ett tag om allt möjligt och försökte verkligen med våran fantasi att komma på något att göra.. Så började jag snacka om soms på något vis , hehe så då fick erika ideen om att vi skulle göra gubbar  och inreda och sen sluta. Haha men vi hann inte med så mkt för jag var tvungen att dra hem å äta och sen nu snart så ska hon få främmande :/ så vi kunde inte va längre om man nu säger så.

Men det är lungt för vi får nya tillfällen :D eller det måste vi och vi kommer få ;)

Det komiska nurå som inte har med det här att göra är att jag har haft lite ont i huvudet några dagar nu typ på eftermiddagrna, och jag har alltid tyckt att det var lite konstigt men, nu så är man smart å sätter på sig sina glasögon ;) inte för att jag har dålig syn men har dom när jag läser,tv,dator mm. Men eftersom jag ser ganska bra jag har bara brytningsfel så jag använder dom mest i skolan , så jag har ju inte haft dom på ett tag å kolla på ett film maraton idag kanske inte var så smart när jag måste konsentrera mig på texten x) haha typiskt mig att vara så osmart. kanske borde skärpa till mig lite ;).

 en bild från kovik x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0