koviiik ; )

Heelloo ! : D idag så åkte familjen till kovik för att bada, när vi kom dit var det mycket folk men vi hitta en plats ändå : ). Men det vara bara jag , mamma och syrran som bada och vi gjorde det bara en gång det var iskallt.. Eller ja det beror på hur man ser det, för om man rörde på sig i vattnet så gick det att bada ;)
Men ja sen när man kom hem så var man ju ganska trött så man la sig i sängen och råkade somna x )

Haha, sen har jag hjälpt pappa med burarna vi har en färdig, så den andra blir klar i morrn : D
Just nu så funderar jag på vilken film jag ska se, vill hitta någon bra som verkligen får en att sitta och leva sig in i filmen, även om jag nästan gör det varenda film, men det är alltid något extra med vissa och det vill jag uppleva just nu : D haha , ni kanske tycker det verkar konstigt men om man tittar mycket på film så vet man vilken känsla man få utav vissa filmer x )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0