JULI

Idag är det då 1 juli och vi måste få reda på om vi kommer in på det gymnasiet vi har valt :P eller jag hoppas mest på att det kommer idag ! ;)
Vädret verkar inte sådär super varmt och fint precis men det regnar inte så ska inte klaga för mycket, men det skulle ju tydligen bli finare tills helgen och det måste det för på lördag så åker familjen och jag till Kovik och badar och då måste det vara mycket sol för då ska jag ligga på en badmadrass i vattnet och sola ;) Det finns vissa som fattar vad jag menar X ).

ja vad som gäller dagen har jag ingen aning om kanske tar en sväng och fotar lite grann eller så kanske man ska städa lite i rummet inte för att det är så värst stökigt men det lär väl bli det x) .

Kollade på Göta kanal 3 igår, den var sådär den var inte den bästa om man säger så för dom andra har ju alltid handlat om tävling mellan båtarna på kanalen, men här handla det mer om att betala igen sin skuld.. Men jag var bara tvungen att se den för det är ju en typisk svensk film, så jag kände att jag var tvungen.
Så jag har ingen direkt film att tipsa som jag har sett hitills men man kan ju alltid se en härlig komedi som Yesman den får en alltid på gott humör när man är nere eller bara vill ha ett gott skratt, det vet jag att den gör för mig iaf ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0