ingen bad-dag :/

Hallå, igår var vi vid Kovik och jag kan säga att det hände väldigt mycket för familjen Thelin igår ;) tex att vi glömde min systers bikini så familjen staaf fick åka å köpa en på vägen till kovik eftersom vi redan var där ;) sen glömde vi ju andra grejer med hemma men dom var inte så viktiga!

Det var varmt igår men det blåste ändå lite kallt och det var inte så varmt i vattnet heller men det gick bra ändå x ). Jag badade några gånger men det var inte så länge ;)

Jaha och idag så blir det att tillbringa tiden med Klara :D och jag vet inte vad vi hittar på men något roligt blir det nog :) och sen senare på kvällen så kanske jag följer med ut till moster å morbror å äta :)

 en liten rolig bild jag tog i tisdags inte så bra men ändå x )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0