I'm beliver

Tjenamors på er ! Igår hade jag en super dag med Tamagutchi,vi börja dagen med att kolla på filmen En shopaholics bekännelser så himla bra, mna får sig ett gott skratt iaf : D
Så den måste man se om man inte har sett den och om man vill ha ett gott skratt också ;)

Sedan så blev det att emma sminkade mig och fixade mitt hår ;) lite anorlunda måste jag säga ;)
Sen lockade jag emmas hår och det tog 2 timmar att locka hela hennes hår och hon har lite hår om man gemför med moi ;) Snacka om att man var lite seg efter att ha stått i 2 timmar ;) men roligt var det : D

Fick även låna en bok utav emma också som True blood serien är baserad på, och den heter Död tills mörkret faller den är så himla bra och jag har redan läst ut den, haha kunde släppa taget om den igår så jag läste ut den istället , jag är dålig på att läsa en bok lite längre en någon dag eller några för om jag verkligen har fastnat för den så vill jag bara läsa mer. Jag är hopplös ;)

Ja och idag så spenderas dagen på rummet ,antingen datorn ,tvn eller så städar jag rummet :/ vi fixar typ lite smått i huset för tillfället.. Men vi får se om jag har lust att städa :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0