happy ever after

tjenis ! Måste säga att det var riktigt trevligt igår kväll! Vi fick Pasta ala italia och kött också ;) Men maten var riktigt god och effterätten med x ). Men det var så mysigt å allt vi börja ju med att vi tjejer samlades hos staaf och vi satt å prata lite grann bla om att nästa år så ska jag och erika åka utomlands själva, vårat mål är New York men det beror ju på om vi har pengar, och om vi har inte pengar till det så drar vi till ngt annat varmt ställe i europa vi funderar på  Cypern då !? haha men man vet aldrig men vi ska iaf först å främst sikta mot New York. Så nu blir det att spara som bara den ;) haha, jag längtar ngt lite det gör iaf så man blir glad och ser mer framåt :D

Men iaf under gårdagens kväll så sjöng vi sing star och så kollade vi på film, haha en disney vi såg Skönheten å Odjuret den är så himla fin och jag älskar den verkligen.Sen prata man ju och lyssna på musik just det vi hoppa även studsmatta !!

Erika stannade ju kvar eftersom hon skulle sova här :D och vi satt och kolla på en film vi med , men vi kollade på Två tigerbröder, så himla fin och tigrarna är så himla söta att man får lite tårar när det händer dåliga saker :( men det var också helt underbar !

Ja och idag så vaknade jag å erika vid 12 ungefär så vi åt frukost och sen stack hin hem till sig och hämta lite grejer sen åkte vi ner till Djulö å bade ;) Så himla varmt det är man plågas verkligen men jag ska egentligen inte klaga för jag älsakar varma ställen vill hellre bo i ett varmt land ;)
Ja och nu sitter jag hemma och slappar lite för är lie trött men ska senare ikväll dra till staaf med familjen så ska vi glo på fotboll :D Å i morrn blir det Kovik !!:D:D:D:D:D



Kommentarer
Postat av: SOFIA

TÄVLING

Du kan vinna kläder för 200:- som du själv väljer. Alltid roligt med gratis saker så klart du ska vara med.http://sofiahanden.blogg.se/category/tavling.html <--- LÄNK



Du kan även läsa om min sjukdomshistoria som du hittar i kategorin.



Om du inte vill vara med så ber jag så mycket om ursäkt.

Kram

2010-07-11 @ 21:06:34
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen på att vara med och tävla om dagens blogg? :)

klicka här för att komma till inlägget;

http://juliaacorneliaa.blogg.se/2010/july/tavling-1.html

2010-07-11 @ 22:20:09
URL: http://juliaacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0