godis-dag !

tjena på er : D ja igår så var man i stockholm med tamagutchi å ankan ellr farmor utter som emma säger ;)

Ja först så hitta man typ inget, eller ja gjorde inte det å det sluta med att jag kom hem med mest typ :P haha , typiskt mig att inte hitta ngt först å sen så bara kommer det ;)
Jag köpte då en skjorta,tunika,kort t-shirt,bh,tjock tröja,linne och en bok jag tror det var allt:) men jag ska ju shoppa nästa vecka med lite grann men då har jag pappsen med mig för på tisdag drar jag till Göteborg : D Wohoo :D

Ja jag kan säga att årdagen var underbar och jag var tacksam för att pappa hade reserverar en plats åt mig på tåget för emma å agnes fick stå i en garderob tydligen fick jag höra, medans jag satt bekvämt och sov för det mesta x )


Ne nu ska jag kanske försöka ta mig till affären å köpa lite godis inte för att jag är supersugen men det är ju lördag ;) (y)






Kommentarer
Postat av: Erika

lägg upp bild på allt! I wanna see it all :D <33

2010-07-31 @ 21:53:00
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0