brand new day

Tjenamoss, idag har dagen tillbringats med klara juh som ni vet , men jag sket i att hänga med till moster å morbror för dom hade bara suttit och snackat å jag had bara suttit där å tråkat x ).

Men jag har haft det riktigt roligt idag vi snackade en stund när hon kom och sedan gick vi till coop å köpte godis å jag har massor kvar ;)Hihi jag är glad  :D.
vi har även kollat på film det var en film om Jane austen :D jag gillar den starkt men den slutar inte som jag vill, jag vill ändra den om jag fick och kunde ;) men den är bra ändå x).
Sen satt vi å prata igen.. haha det finns ju inte så mycket att göra en sådan här dag när det regnar å är mulet :(
men sådana här dagar måste uppskattas också ibland fast då vill jag hellre vara sjuk tror jag för det finns ju inget att göra när det regnar ;)

Just det har blivit förälskad i låtarna Hey, soulsister och Brand new day kanske lite sen med att börja gilla dom , men det är aldrig fel att vara lite annorlunda och gilla dom lite senare än andra ;)

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Bild på vägen till Kovik ser jag ^^ Jag stör mig innerligt på att det står en bänk där :o Visst, det tillhör huset, men vafan ska en bänk stå på en ostadig klippa för? Haha! Det stör jag mig på.... :D<33

2010-07-17 @ 22:27:51
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0