A good friend!

Det är en sak som är rätt komisk min allra bästavän heter Erika Sara Staaf och, vi har känt varandra rätt så länge, men då var vi bara kompisar på dagis, och sedan gick vi i samma klass från 6:års-6:An men då kom vi inte riktigt överrens eller liksom hade det där som man måste ha ;) haha..

Men i 8:an tror jag det var så hitta vi varandra igen fast vi gick inte längre i samma klass men vi hitta varandra och började vara mer och hitta på alla möjliga saker å ett starkare band växte fram och nu tillslut så är vi allrabästavänner man kan säga att det var meningen att vi skulle finna varndra tillslut för jag tror att annars skulle något saknas!
Vi kanske är helt olika men vi är ändå lika vi är knäppa,konstiga har dålig humor och ja vi heter likadant haha , ne men det är inte därför vi är så bra kompisar!
Men jag är glad för att hon finns för mig och jag säger det jag kommer alltid finnas där för henne när hin behöver mig för tillsammans blir vi oslagbara ingen kan stoppas oss, och jag kan säga att hon får mig alltid på bättre humör och får mig alltid att skratta och det är det jag behöver när jag är nere inte ngn som bara sitter å tröstar jag behöver få höra annat ja och så är hon min söta underbara Erika Sara Staaf:D Det här berättar jag bara för att jag vill ha det sagt att om ni har en sådan kompis så ska ni ta hand om varandra och ta vara på tiden ni har tillsammans och njuta och alltid finnas där för den för det är värt  att ha en sådan kompis !:D<3

TACK FÖR ATT DU FINNS !:D<3





Kommentarer
Postat av: Erika

ÅHHHHHH! JAG ÄLSKAR DIG!!! <333

2010-07-17 @ 22:47:10
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0