J'ai malade ..

godmorgon på er då, kan säga att man är helt slut ! igår blev man då sjuk ligger med ganska hög feber så det är ganska jobbigt att skriva , men jag ligger ju i sängen så det går nog bra ! Jaha då har mina planer för helgen blivit rökta!Jag som skulle ner pa stan och sedan till Natalius och fixa träningstid för min sötnos erika ! <3 Men det får nog mammsen fixa, hoppas baranatt jag blir bättre så att jag kan plugga till ett prov som är på onsdag om jag ens kan gå då : /.. Hmm alltså man har verkligen inget liv när man sjuk eftersom det inte finns ngt att göra en att bara ligga i sängen å slappa, det är ju rätt skönt i å försig men Nää jag vill vara med kompisar !

Nu får jag sluta prata om allt tråkig om att vara sjuk utan jag får prata om det roliga ;)  Jo för min mamma lova mig att få beställa lite grejor eftersom man är sjuk så tycker mina föräldrar så synd om mig för det var länge sen jag var så här sjuk.. Men det är juh roligt att man kan få beställa grejor det gör Erikathelin glad ;)
Tihi nu ska jag nog titta på lite film för det gör mig alltid glad, undra om man kan tvinga mamma å pappa att köpa en film åt mig! Hmm kanske går det eller inte !
Jaha den här helgen blir väl inte precis vad man har räknat med men det blir istället att köra med familjen eller inte !

Min söta pumbis !<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0