Tisdag

Hallå, hallå!

Idag vaknar man tidigt för att en viss person snackar i telfonen lite högt! Å det råkar vara min mamma ... Men det gick bra ändå , hann ju bli färdig innan elektriken kom. Vi åkte ner på stan sedan och jag var så duktig att jag inte köpte något , fast det beror mest på att jag inte har några pengar typ x ). Jag hade inget behov av något just nu heller ! Men godis fick jag iaf ! x ) . Haha , fast det var ju inget viktift precis !
Jaha vad ska man hitta på nu då kanske spelar sims , det var ett tag sen och om har tråkigt så funkar alltid det ! :D. Just det , dom låtar jag lyssnar på nu eller mina favoriter är väl disney låtar just nu x ) vet inte vrf!?X )

söta Pumbisen ! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0