superr!

Hejsan svejsan !

Idag är jag på glatt humör för gårdagen gick superduper bra ! Tummen upp på det !
Jag som trodde att det skulle gå lite sämre än hur det gick då , men nej nej , jag kom 9:a på 50m frisim försök och det var 8 st som kom till final så det var ju lite otur ! Fast man får skylla sig själv jag tog ju inte i allt då , för jag ville spara mig tills 100 m frisim istället x ).
Men det tråkiga var att det var sist typ så man fick ju gå runt och peppa alla som simma undertiden ! Men jag var lite nere på morgonen eftersom inga av mina kompisar var där typ , Agnes har väl lagt av antar jag och elin var i fjällen , kristina var sjuk och sen kan jag inte komma på nagra fler utav dom kompisar som brukar tävla .
Men men jag hade ju frida , linnea , fredrik å några fler !
Men aja 100m frisim gick super kom 2:a där :D Så jag fick en tavla med lodjur!
Ja det var väl allt som hände igår !

Men dagen ser ut så att jag ska käka hos mormor , och det blir väl mest att slappa eftersom skolan börjar i morrn. Det blir ingen träning idag eftersom jag är ganska trött sen igår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0