STAAFARNA & THELIN <3

godmorgon eller vad man nu ska säga , det är ju ändå lunchtid X ).

Haha men iaf man tackar för den helt underbara kvällen i går med erika å emma å deras föräldrar. Vi had skitroligt kan man säga vi skulle ju se på film men kunde inte det för att man har en liten irreterande syrra , så vi gick ut och gick istället. Det är så skönt att prata ut med ens bästa kompisar ska jag säga !
Men när vi kom tillbaka så bestämmde vi oss för att sjunga singstar! haha det gick väldigt bra i början för så sjunger man som vanligt men helt plötsligt börja vi leva oss in i sången och det sluta med att vi var oseriösa och sjöng falskt och dansa värsta danserna.. Har ingen aning om hur det gick till men roligt var det iaf!
Vid en låt så skratta jag så dant att jag ramla ner på sängen och sedan ner på golvet och erika var tvungen att springa till toan x ). Det var länge sen jag hade så roligt vill bara tacka dom underbaraste !<33

Jaha just nu sitter jag och funderar på vart jag ska söka eftersom man ska göra det snart och det ser ut så här en så länge :

Djurvård- himmelstalund norrköping
filmå musik- norrköping
natur. katrineholm

Ja det kanske kommer ändras men just nu så ser det ut så här x ). Jaha det var väl allt för denna gång, Bye bye !

gårdagens look ! x )





Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Haha ja, precis gumman! älskaaaas! <333

2010-01-17 @ 22:46:09
URL: http://sporrongagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0