Picasso själv eller NOT!

Nu har man då haft en ganska så soft dag i skolan då !! Haha men nja den var ganska så soft, vi har haft typ 5 lektioner typ och slutade 10 över 1! Totalt soft alltså!Bild var den sista lektionen och vi håller på med konsthistorian så vi ska typ välja en konstnär och rita av en bild han/hon har gjort och sedan göra om något i bilden ! Jag valde då Pablo Picasso med bilden den gamle blinde gitarrspelaren ! Haha vet inte riktigt än hur jag ska göra om den men jag ska ta bort gitarren och han ska nog få leé lite istället för att få vara sur!
Jag fick gå hem idag och det tog 40 min inte precis roligt men jag bestämmde mig för att gå till mormor sen , så det gjorde jag och fika ! Är alltid lika trevlig att hälsa på mormor!
Nu är mn då hemma och ska göra massa läxor , ska troligtvis rida idag ,om jag har några ridbyxor och har gjort färdigt läxorna ! ;) me n aja nu måste jag verkligen göra lläxorna ;) så bye bye !

Facelook X )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0