OVÄDER!

Iskallt måste jag bara säga.. Vill inte ha snö längre den kan få försvinna tycker jag !! För på onsdagar har vi lektioner borta vid söder typ varannan lektion, så det har varit ganska kallt idag :/ Inte nog med det utan jag skulle ju ha tränat på Natalus med instruktör idag då kl 4 å jag slutar 5 i 3 så jag hade ju tänkt gå från tallås , men när man hade slutat hade man fått ett sms från dom där det stod att det var dubbelbokad och undrade om jag kunde komma till 3 istället men jag kunde ju inte precis gå på 5 min till duveholmshallen.. Så vi måste boka en ny tid..Så jag fick gå hem i det här ovädret som vi har så himla jobbigt är helt slut och fryser som attan bara man inte blir sjuk nu.. Ne men det blir jag inte men  nu ska jag plugga till franskan i morrn tror jag så bye!

VILL HA SOMMAR NU !!! ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0