Onsdag

Ja nu sitter jag på mitt rum och tittar på tv , hela dagen har väl varit okej men lite lång kanske!
Det jobbiga är att vi har engelska och matte typ i barrackerna borta på söder, så man måste gå i den kalla kyln så jobbigt!
Det bästa idag var nog när jag och amanda snacka om musikalen vi var lite halft flummiga så kanske , haha jag vet inte riktigt ! Men alla förslag var skita bra kan jag säga och jag tror amanda håller med !

Så i morrn blir det samling i aulan om att välja vad man vill göra på musikalen , jag vet inte riktigt vad jag vill göra men troligtvis så blir det skådespel , eller musik !
Vi får se vad det blir ska försöka lura amanda om att vi ska vara med i manusgruppen ! För så blir det superr!

just nu vill jag bara gå och lägga mig och sova men nee , jag tittar väl på film och väntar på mat. Hoppas på något gött för man fick ju äcklig fisk idag . Asså jag fattar inte hur dom som fixar skolmaten tänker ibland det känns som man äter spyor! Men nog prat om det nu . Igår så red jag ju och det gick jätte bra red Tunar en söt liten tjock fjording . Han är så himla söt jag skulle kunna rida honom jämt, men det gör jag ju typ!

Nu måste jag verkligen sluta babbla på om onödiga saker så chio!

Facelook x )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0