Norrköping

Hejsan alli hopa vad tycker ny om min nya header då? den har erika staaf designat !! eerikastaaf.blogg.se <33
Men iaf idag har jag varit i norrköping å shoppat lite granna då !Jag köte inte så mkt kläder men jag är nöjd ska väl beställa lite också för dom hade inte allt jag ville ha!
Men men det fick duga !
När vi shoppat färdigt åkte vi till min faster och farbror i Åby och häsla på dom ! Deras katter é så söta Vegas å Tisse heter dom! dom är bröder och är Norska skogskatter ! Så himla söta. Fast min pumbis kommer alltid vara sötast !
Vi åkte hem ungefär vid 5 så vi var väl hemma vid 6 ngt sådant och då satte vi igång å färgade mitt hår blond! Det blev då skita snyggt eller jag tyckte det då ! Haha!
Men nu sitter man hemma och segar och i morrn blir det erika <3 men lovade henne att lägga upp bilder på det jag hade köpt så här kmr lite bilder!






Kommentarer
Postat av: Erika

riktigt nice du! :D<33

2010-01-23 @ 22:02:03
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: erika

I know!!<3

2010-01-23 @ 22:05:31
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0