Läxor..

Äntligen färdig med musikläxan även om den inte var så lång och inte tog jätte lång tid så är det skänt att den är klar! Men Dagen har då varit rätt soft hade håltimme från musiken för hasse var i spökbacken, men då gick brandlarmet när vi var i gruvan så vr tvungna att gå ut ändå fast vi gick och åt istället:P Sen gick larmet igen när vi skulle gå till idrotten det är helt sjukt hur folk inte kan låta bli å larva sig ibland, asså är dom småbarn eller !?
Den frågan kan dom få ställa sig iblan tycker jag x)!

Jaha nu är det bara en dag kvar tills det är helg fast jag ska då plugga hela helgen till ett no prov.. plus att jag måste göra färdig min uppsats i so , får man aldrig någon ledighet från skolan någong eller !? Asså någon helg vill man ju få slippa alla läxor.. Men aja det måste ju göras någon gång så då får det bli den här helgen !
Jaha nu ska jag nog fortsätta med alla tråkiga läxor , men vill bara påpeka att vädret får gärna bli lite varmare fryser ju som attan , Jag vill ha sommar å sol!

snygg bild på moi i glasögon! x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0