Laddad!

Nu är jag laddad som bara den tills i morrn !

Fast det trodde jag inte när jag vakna i morse , för då var jag riktigt trött och orka inget , så dagen gick ut på att glo på film för att bli peppad tills tävlingen , å det funka ! För filmerna på något vis lyckades bara handla om vatten , Haha.
Det tråkiga är att det börjar närma sig skola igen , men på ett sätt gör det inget för jag är lite sugen på att gå i skolan igen, men det är bara för att jag vill ha sommarlov . Så allt det roliga kan hända !

Genom att varit helt utslagen hela dagen så är jag jätte pigg nu , är väll en nattmänniska antar jag x ). Så nu är det peppande musik som går i mitt rum , ska snart bubbla tror jag , så man är avslappnad !

  Önska mig lycka till ;) 
      
Några gamla bilder från tävlingar x )

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0