Irreteras

tjolahopp!

Säger en irreterande erika kan jag säga er ! Asså idag var det ingen bra dag allt gick dåligt! skoldagen var väl något bra men ingen toppen dag precis!  men sen följer jag med min underbara amanda hem en stund och väntar på att mammsen ska bli klar från mötet, hon skulle nämligen skjutsa mig till träningen!
Men så var man lite nere när man kom dit fortfarande fast man försökte att inte visa det. Men sen när man väl var inne i badhuset sken man upp som en sol för då kom det stor F:et haha  fredrik min "bror" eller vad man nu ska kalla honom x ) . Han gör så att man blir glad, fast det hjälpte ju ändå inte riktigt idag men lite iaf. Men det hjälpte inte att vissa retades med mig heller som filip och elin man blir inte glad då !
Men men den blev det bättre när man snackade i bubbelpoolen men sen var det träning för dom små igen! JA nu är det dags igen med att vara tränare och det var inge kul idag eftersom man inte var på humör ! och nu sitter man hemma och surar eller inte för i morrn blir det väl  en toppen dag och jag kommer få min hämd eller det är vad fredrik säger ! haha men måste dra nu så bye bye !

ERIKA VILL HA!!!<3




Kommentarer
Postat av: Elin :D

Erika härmar Eliiiiiiiin ;)



(men jag älskar dig ändå)

2010-01-25 @ 20:42:03
URL: http://ronvall.blogg.se/
Postat av: erika

Jag förstår inte vad du menar med härmar men aja !?

2010-01-26 @ 17:21:12
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0